El Programa de Desenvolupament Professional de l'IL3-UB realitza tallers d'entrevistes de feina en col·laboració amb el Grup Michael Page

06.02.2009

El proper dijous 12 de febrer es realitza la Fase III de l'activitat "Claus per superar un procés de selecció amb èxit"

L’IL3 PDP va néixer com programa d’ajuda al desenvolupament i orientació de la carrera professional d’alumnes i antics alumnes de l’IL3-UB durant el curs 2007/08, de la mà del departament de Serveis a la Comunitat i AnticsIL3, encarregats ambdós de recollir les necessitats professionals tant d’alumnes com d’antics alumnes.

La primera activitat del curs 2008/09 “Claus per superar un procés de selecció amb èxit”, s’estructura en tres fases:

Fase I: Un currículum atractiu, punt de partida (20/11/2008, 19:00h)
Fase II: Els tests psicotècnics, problema o oportunitat? (23/01/2009, 16:00h)
Fase III: Vendre’s a un mateix: l’entrevista (10/02/2009, 16:00h)

Les activitats es duen a terme a la seu central de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB, c/ Ciutat de Granada 131 - Barcelona).

L’IL3 PDP es realitza en col·laboració amb diverses entitats, i en aquest cicle hi participen FeinaUB (l’àrea de la Universitat de Barcelona dedicada a oferir serveis orientats a la inserció i orientació professional) i el Grup Michael Page (líder a nivell mundial de l’assessorament en selecció especialitzada en comandaments intermedis).

L’accés a les activitats de l’IL3 PDP és exclusiu per alumnes en curs i antics alumnes membres d’AnticsIL3. Les places són limitades, pel que és imprescindible confirmar assistència a: aplicail3.il3@ub.edu

Els antics alumnes de l’IL3-UB poden formar part gratuïtament d’AnticsIL3 inscrivint-se a: http://www.il3.ub.edu/docs/pdf/AssociacioAntics_ca_07.pdf

Enllaços relacionats:
Invitació