L'IL3Aula+ visita les caves Freixenet

06.03.2009

Tradició i modernitat s'uneixen en aquesta empresa familiar

El passat dijous 26 de febrer, i dins del programa d’activitats de l’IL3Aula+, un grup de 25 persones de la Comunitat IL3-UB van poder visitar les caves Freixenet.

Un autocar va recollir el grup a la seu central de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i el va dur fins a Sant Sadurní d’Anoia. Allà, es va fer el visionat d’un audiovisual de la marca, seguit d’una visita a les antigues caves i a les noves instal·lacions totalment robotitzades. Després de la visita, es va convidar als assistents a una degustació de cava i, finalment, a la botiga es van poder adquirir records de la jornada.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat i amb una periodicitat mensual, el programa de l’IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb més de 650 assistents en les tres edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb les habilitats directives, la transferència de tecnologia, el networking i les energies renovables.

L’accés a les activitats IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, per la qual cosa es prega prèvia confirmació d’assistència a Patrícia Giménez.

Enllaços relacionats:
Calendari IL3Aula+