Lluis Casado explica com ser protagonista del propi rol professional a l'IL3Aula+

06.04.2009

El triangle de l'eficàcia rol ¿ persona ¿ tasca ens ajuda a dur a terme els nostres propòsits a les organitzacions

La diferència entre ser esclau de les tasques o ser protagonista de la teva feina va ser el punt d’inici de la conferència que el passat 26 de març va organitzar l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), dins del programa d’activitats IL3Aula+.

Amb el títol “El triangle de l’eficàcia: persona – rol – tasca”, Lluís Casado va analitzar quins aspectes influeixen en el nostre desenvolupament professional i com cadascú de nosaltres influïm de forma recíproca en ells.

En el transcurs de la conferència, va emfatitzar en com el rol és l’instrument per dur a terme els nostres propòsits en les organitzacions, i quines emocions ens impulsen a aconseguir-los.

El ponent, Lluis Casado, és llicenciat en Ciències Econòmiques (UAB) i en Psicologia (UB), a més de cursar el Postgrau en Desenvolupament Organitzacional per la International Transactional Analysis Ass. (San Francisco). Expert professional tant en el sector privat com en el públic, actualment és consultor en comportament humà a les organitzacions, especialitzat en desenvolupament de lideratge i equips, aprenentatge organitzacional, gestió del coneixement i innovació. És coach i soci del Grup Mediterráneo Consultores.

Casado és membre de la Comissió Consultiva de la Fundació per la motivació dels RH, així com docent en cursos de postgrau a la Universitat de Barcelona, Universitat Autònoma, Universitat de Girona i ESADE, entre d’altres. Autor de diversos llibres, entre els més recents: Organitzacions i sistemes humans (Cairos, 2001), Aprendre a gestionar el temps (Paidós, 2002), Conflict Mentoring (Bresca, 2007).

La conferència va acabar amb un col·loqui amb els assistents i amb un aperitiu posterior.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat i amb una periodicitat mensual, el programa de l’IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb més de 650 assistents a les tres edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb les habilitats directives, el networking i les energies renovables.

L’accés a les activitats IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, per la qual cosa es prega prèvia confirmació d’assistència a Patrícia Giménez.

Enllaços relacionats:
Fotos de la conferència