III Congrés de la Societat Catalanobalear de Psicologia

06.05.2008

L'IL3-UB donarà a conèixer als participants la seva oferta formativa de l'àmbit de la Salut

La salut mental és essencial per a desenvolupar una vida autònoma, que permeti tenir relacions socials enriquidores i disposar dels recursos necessaris per fer front als canvis i a les adversitats que puguin sorgir. Els trastorns mentals són causa de patiment i d’incapacitat, alhora que representen una important càrrega social per a les persones malaltes i la seva família.

Amb l’objectiu d’apropar el públic als darrers avenços de la Psicologia, el Col·legi Oficial de Psicòlegs de les Illes Balears i la Societat CatalanoBalear de Psicologia, coorganitzen el III Congrés de la Societat Catalanobalear de Psicologia, “Salut mental per a tothom”, els dies 9 i 10 de maig. L’esdeveniment tindrà lloc al saló d’actes de la Facultat de Psicologia de la Universitat de les Illes Balears.

El congrés, adreçat als professionals de la Psicologia així com també a altres professionals relacionats en la matèria, combina taules rodones amb conferències per a presentar les últimes novetats del sector. Enguany, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) donarà a conèixer als participants la seva oferta formativa de l’àmbit de la Salut, especialment amb els cursos de Gerontologia i Residències Geriàtriques.

Enllaços relacionats.
III Congrés de la Societat Catalanobalear de Psicologia
Màster en gerontologia social
Màster en clínica psicoanalítica amb nens i adolescents