L'IL3-UB s'adhereix al Pacte Nacional per a la Recerca i la Innovació (PNRI), impulsat pel departament d'Innovació, Universitats i Empresa

07.04.2009

Les institucions que formen part de l'associació ForQ contribuiran al foment de la R+D+I com a motor de desenvolupament.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) és membre (i alhora tresorer) de l’Associació per a la Qualitat de la Formació Contínua (ForQ), xarxa que agrupa els centres de formació contínua universitària i les escoles de negoci de referència de Barcelona (IESE, ESADE, EADA, EAE, BES La Salle, IDEC-UPF, FPC-UPC i IL3-UB).

ForQ, presidida per David Parcerisas, s'ha adherit al Pacte Nacional per a la Recerca i la Innovació (PNRI) contribuint, així, en la materialització dels compromisos descrits en el pacte, especialment a convertir la investigació i la innovació en prioritats reals i de forma estable.

ForQ actua com interlocutora davant els organismes nacionals i internacionals i impulsa les relacions de cooperació amb altres Associacions i Institucions Educatives anàlogues, en defensa de la qualitat de la formació permanent.

La trajectòria de les institucions que formen part de ForQ és una garantia que converteix a Barcelona en un centre de referència internacional, per la qualitat i varietat d'oferta de formació contínua.

Enllaços relacionats:
Departament d’Innovació, Universitats i Empresa