Retransmissió en directe: Roda de premsa de l'IL3 Meeting

07.05.2009
Avui, a les 12 hores, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull la roda de premsa de la IV edició de l’IL3 Meeting, esdeveniment coorganitzat entre Bancaja i l’IL3-UB, que es duu a terme de l’11 al 16 de maig, a la seu de l’Institut (c/ Ciutat de Granada 131. Barcelona).

A la roda de premsa, es compta amb la participació del Dr. Josep A. Plana Castellví, comissionat per a Fundacions i TIC de la Universitat de Barcelona, Dr. Ramon Alemany Leira, director general de l’IL3-UB i Sr. Carlos Pazos, responsable de l’Obra Social de Bancaja a Catalunya.

Podeu seguir la retransmissió a través del següent enllaç:
Roda de Premsa IL3 Meeting