Prop de 600 persones van participar a l'acte de Graduació de l'IL3 Business Programs

07.07.2008

La vetllada va combinar la solemnitat acadèmica amb un ambient lúdico - festiu

Prop de 600 persones varen participar, el passat dijous 3 de juliol, a l’acte de graduació de la Promoció 2007/08 dels alumnes que han cursat màsters i cursos de postgrau de l’IL3 Business Programs, impartits a l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials a l’empara de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB). L’acte, que va aplegar a gairebé 300 graduats, 250 acompanyants i uns 40 professors, fou seguit en viu (Aula Magna), per retransmissió en directe a través d’unes pantalles que retransmetien imatge i so (sala de juntes), i en directe a través d’Internet. La cerimònia, desenvolupada enmig d’un marcat caràcter festiu, va suposar el final dels estudis per als prop de 300 postgraduats de l’IL3 Business Programs.

L’acte de graduació, presidit pel director general de l’IL3-UB, Dr. Ramon Alemany, va tenir com a tret de sortida la intervenció del Dr. Joan-Francesc Pont, catedràtic en Dret Financer i Tributari, i director del Màster en Assessoria Fiscal, qui va fer una breu elocució, en representació dels docents de l’IL3 Business Programs, adreçada als graduats. Posteriorment es va cedir la paraula a l’alumne del Màster en Dret Empresarial, Servando Santana Rodríguez, qui va parlar en representació dels alumnes estrangers; posteriorment, es va donar pas a Enric Madrigal Mir, (alumne del Màster en Gestió i Tècniques Superiors de l’Empresa –Executive MBA) i Lida Corredera, (ex-alumna del Màster en Comunicació Empresarial), que varen parlar sobre les experiències viscudes a l’IL3 Business Programs, i Verónica Sartori, (ex alumna del Màster en Empresa Internacional i Comerç Exterior, i Presidenta d'AnticsIL3).

Un cop varen finalitzar tots els parlaments, va tenir lloc la interpretació en trompeta de la peça musical “Smooth operator”, per part del periodista i músic Xavier Castellà, graduat del Màster en Comunicació Empresarial.

Finalitzada la interpretació de l'obra, es va procedir al tradicional lliurament de diplomes d’un total de 14 cursos, que estudiants de més de 15 països van rebre de mans d’un professor, acompanyat dels aplaudiments i la gresca d’uns recent graduats amb ganes de festa. Posteriorment es va llegir el “Compromís ètic per a la formació empresarial”, a càrrec del Mestre de Cerimònia, Andrés Cascio, on els alumnes prometeren “dedicar la màxima energia a desenvolupar les responsabilitats humanes, socials i ambientals”.

A continuació, el Dr. Ramon Alemany, Director General de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, va cloure l’acte. Finalitzat el discurs de cloenda, els assistents es varen posar dempeus per escoltar el Gaudeamus Igitur i donar sortida al Seguici Acadèmic.

Finalitzat l’acte de graduació, alumnes, acompanyants i professors varen sopar al bar-restaurant de l’Escola.

Enllaços relacionats:
Vídeo de l’acte