L'IL3-UB organitza la tercera edició de l'IL3 Business Meeting

08.05.2008

La tercera trobada internacional de la xarxa empresa de l'IL3-UB ofereix un espai d'aprenantatge, debat, intercanvi i creixement personal i professional

El proper dissabte 24 de maig, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (L3-UB) celebra el III IL3 Business Meeting 2008, un espai d’aprenentatge, debat, intercanvi i creixement personal i professional. L’acte, adreçat als membres de la Comunitat de l’IL3-UB (alumnes, ex-alumnes, docents i empreses), girarà al voltant de la temàtica “Reptes i oportunitats en un nou model de creixement”, on es combinaran conferències amb tallers simultanis.

Paral·lelament, en el transcurs de tot el dia, els assistents podran gaudir de l’exposició “Un planeta per compartir. La petjada ecològica” elaborada per l’Oficina de Seguretat, Salut i Medi Ambient (OSSMA) de la Universitat de Barcelona, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona. L’exposició romandrà oberta fins el 30 de maig.

Després de la presentació institucional a càrrec del director general de l’IL3-UB, Dr. Ramon Alemany, tindrà lloc la conferència “Modelo de gestión de lo imperfecto”, impartida per l’enginyer industrial Marcos Urarte, president de Pharos i professor de diverses Escoles de Negoci.

Seguidament, estan previstes dues activitats en paral·lel, el Claustre Docent de l’IL3 Business Programs i l’Assemblea d’AnticsIL3, on la mateixa Associació d’antics alumnes de l’IL3-UB comptarà amb aquest espai per presentar una conferència a càrrec d’un ex-alumne. Posteriorment, se celebraran dues conferències: “Reflexions sobre Estratègia Empresarial” a càrrec del Sr. José Magalhaes, docent de l’Instituto Superior de Gestao de Lisboa, i “Potenciar el mercat únic”, impartida per el Sr. Stephan Koppelberg, director adjunt de la representació de la Comissió Europea a Barcelona .

Per la tarda, els assistents podran participar a un dels quatre tallers simultanis que estan previstos: El coaching a l’empresa (dirigit per la consultora i formadora Cris Bolívar), El lideratge com a factor estratègic (impartit per Joan Cornet, director del TIC Salut a Catalunya), Risoteràpia (per Katy García, risoterapeuta, directora i fundadora de Risaluz; postgraduada en Formació en habilitats, investigació i intervenció, ha cursat els màser en Anàlisi i conducció de grups, i el màster en Psicologia grupal), Oratòria i docència (a càrrec del professor Emili Zegri).

L’IL3 Business Meeting finalitzarà amb uns sorteig d’obsequis per gentilesa dels patrocinadors.

La jornada, gratuïta però de places limitades, requereix prèvia inscripció abans del proper dijous 22 de maig a: Patrícia Giménez.

Enllaços relacionats:
IL3 Business Meeting 2008
Un planeta per compartir. La petjada ecològica