L'IL3 Meeting en imatges

08.06.2009

Tota una setmana plena de networking, formació, coneixement i diversió

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ha celebrat la IV edició de la seva trobada anual amb un nou format de Setmana Intercultural, coorganitzada amb Bancaja i amb la col·laboració d’AnticsIL3.

De l’11 al 16 de maig s’han realitzat visites, exposicions simultànies, conferències,  tallers i debats, on els membres de la Comunitat IL3-UB han compartit coneixements i experiències amb líders de l’àmbit econòmic, polític i cultural, han conegut a altres participants dels màsters i postgraus de l’IL3-UB i s’han retrobat amb antics companys i docents del seu programa.

Molts moments han quedat reflectits en imatges, afegint-se a les fotografies presentades al I Concurs de Fotografia de l’IL3-UB.

Enllaços relacionats:
Fotos IL3 Meeting