Sessions informatives de l'àrea d'Enginyeria

08.09.2009

L'IL3-UB presenta la seva àmplia oferta de màsters i postgraus en les diferents àrees de formació

Demà, dimecres 9 de setembre, a les 19h, es duran a terme les sessions informatives dels cursos de l’àrea d’Enginyeria, màster en Gestió Integrada de Projectes. Project Management i màster en Gestió Integrada de la Qualitat, la Seguretat i el Medi Ambient. Les sessions informatives tindran lloc a la seu de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB). Els cursos, ambdós de modalitat presencial, s’iniciaran el proper mes d’octubre de 2009.

La jornada s’adreça a aquelles persones interessades en conèixer les noves propostes de l’IL3-UB, amb la finalitat d’obtenir una informació més detallada sobre els cursos oferts en les citades especialitats.

Tots aquells que estiguin interessats en assistir a aquestes sessions de l’àrea d’enginyeria, es prega prèvia confirmació d’assistència.

Enllaços relacionats:
Sessions informatives