L'IL3-UB i l'UCf posen en marxa el Portal del Medicament per a 30.000 metges catalans

08.10.2007

www.portaldelmedicament.cat facilita informació i aplicacions útils sobre l'ús racional dels medicaments

Per primera vegada, Unió Consorci Formació (UCf), entitat iniciativa del Consorci Hospitalari de Catalunya i la Unió Catalana d’Hospitals per programes de formació continuada, posa a l’abast de 30.000 facultatius catalans un portal d’informació sobre l’ús racional del medicament. Al Portal del Medicament els facultatius tenen disponible informació actualitzada sobre cursos i activitats formatives, notícies relacionades amb l’actualitat del medicament, estudis, informes i bases de dades actualitzades.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) té subscrit un conveni pel qual es responsabilitza de la creació i manteniment d’aquesta plataforma web, així com de la gestió logística d’aproximadament 150 projectes formatius que diferents centres sanitaris catalans estant portant a terme durant 2007 relatius a l’ús racional dels medicaments.

El Portal del Medicament es finança mitjançant un conveni de l’UCf amb el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya en compliment de les disposicions previstes per la Llei del Medicament.

Enllaços relacionats:
Portal del Medicament
Consorci Hospitalari de Catalunya (CHC)
Unió Catalana d’Hospitals (UCH)