Tarda de mediació: Els reptes i oportunitats de futur de la professió

08.10.2008

L'acte compta amb la participació del director general de Dret i Entitats Jurídiques, Pascual Ortuño

El proper 15 d’octubre, a les 15:45h, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull l’acte “Tarda de mediació: els reptes i oportunitats de futur de la professió”. En el transcurs de l’esdeveniment, es tractaran qüestions referents al perfil dels mediadors.

En el marc de les accions complementaries i d’acompanyament a la formació, i amb el finançament del Fons Social Europeu, l’IL3-UB ha portat a terme durant l’any 2008 la definició del Perfil Professional del Mediador.

La presentació del projecte que anirà a càrrec del director general de l’IL3-UB, Dr. Ramon Alemany, compta amb la participació del director general de Dret i d’Entitats Jurídiques del departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, Sr. Pascual Ortuño, qui presentarà la ponència “La mediació a Catalunya: un repte professional”.

La sessió de treball, adreçada a professionals de la mediació, estudiants universitaris i a totes aquelles persones interessades en la mediació com a oportunitat laboral i com a opció vital, té com a finalitat presentar els resultats del projecte de definició del Perfil Professional del Mediador, així com donar a conèixer els productes resultants del projecte.

Enllaços relacionats:
Tarda de mediació