Retransmissió en directe de la conferència magistral a càrrec de la comissària europea en Consum, Meglena Kuneva

08.10.2009

La rebuda institucional anirà a càrrec de la Dra. Laura Costa, delegada del rector per a la Coordinació de Màsters Oficials de la UB, i el Sr. Pedro Vázquez, directo genera

Avui, dijous 8 d’octubre, i coincidint amb l’inici de la I edició del màster Europeu en Consum: mercat, negoci, llei i polítiques, la comissària europea de Protecció del Consumidor, impartirà la conferència magistral sota el nom “Política de consum: l’aventura contínua”.

La rebuda institucional, que tindrà lloc a la seu de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), anirà a càrrec de la delegada del rector per a la Coordinació de Màsters Oficials de la Universitat de Barcelona, Dra. Laura Costa, el director general de l’IL3-UB, Sr. Pedro Vázquez, i el director del màster, Sr. Josep Tous. En el transcurs de la recepció de la comissària, estaran acompanyats per varies personalitats, entre les quals destaquen: Chris Jenks,rector de la Universitat de Brunel (Londres); Florin Foltean, vicerector de Relacions Internacionals de la Universitat de Timisoara; Henry Temple, director del màster y del Centre d'investigació de Droits del Consumateur (Universitat de Montpellier); William Cames, tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona i Sr. Jordi Anguera, director general de l’Agència Catalana de Consum (ACC) de la Generalitat de Catalunya.

L’IL3-UB s’avança amb aquest màster a les necessitats de la Unió Europea de formar a professionals que vetllin i garanteixin els mateixos drets del consumidor a tota la Unió Europea i lidera un projecte en el que es crea una nova figura professional: el “Consumer Manager”, que treballarà dins de les pròpies empreses i que, per primera vegada, podrà aportar una visió multidisciplinar del món del consum.

Dins de la filosofia de l’IL3-UB d’avançar-se a les necessitats del mercat laboral, la creació d’aquest màster suposa un pas endavant per oferir a les empreses un nou professional format específicament en la gestió eficaç de les relacions amb els clients, alhora que es garanteixen els mateixos drets del consumidor a tota la Unió Europea.

La conferència magistral, serà retransmesa en directe via Internet.

Enllaços relacionats:
Retransmissió en directe
Màster europeu en consum: mercat, negoci, llei i polítiques
Comissió europea (amb representació a Barcelona)