L'IL3-UB segueix amb el seu programa d'activitats "Coneix l'Empresa" amb la presentació de MAPFRE VIDA

09.03.2009

MAPFRE VIDA presenta la seva visió empresarial

MAPFRE Vida convida als alumnes i AnticsIL3 de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (L3-UB) a conèixer la seva visió empresarial i les oportunitats de desenvolupament professional que aquests poden tenir dintre de la seva organització.

Des de Serveis a la Comunitat de l’IL3-UB, i dins del marc del Programa de Desenvolupament Professional, es realitzen un seguit d’activitats sota el nom “Coneix l’Empresa” amb l’objectiu de proporcionar espais de relació Empresa - Estudiants per tal que aquests coneguin de primera mà empreses i institucions del nostre entorn.

La propera presentació de MAPFRE Vida tindrà lloc el proper dijous 12 de març, a les 16:00 hores a la mateixa seu de l’empresa, a Torre MAPFRE (Barcelona, c/ de la Marina, 16-18, planta 32, Aula de Formació).

Mapfre és un grup empresarial independent i internacional, amb presència a 38 països. Desenvolupen activitats asseguradores, reasseguradores, financeres, immobiliàries i de serveis.

L’assistència és gratuïta i de places limitades. Imprescindible confirmar assistència a: aplicail3.il3@ub.edu

Enllaços relacionats:
Invitació