El networking, protagonista a l'IL3Aula+

09.06.2009

Els assistents van aprendre a aprofitar al màxim una trobada de networking

Comptar amb una bona xarxa de contactes i saber aprofitar-la és un aspecte fonamental en el nostre desenvolupament personal i professional. En els darrers temps, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ha posat a l’abast de la seva Comunitat diversos recursos per fomentar el networking: la Comunitat Virtual, activitats diverses, AnticsIL3 amb els seus grups a les xarxes socials Facebook i Linkedin, etc.

Sota el nom “No treballis sense xarxa, aprofita el Networking!”, el passat dijous 28 de maig l’IL3Aula+ va comptar amb tres expertes en la matèria:

Elena Faba de la Encarnación, llicenciada en Psicologia i en Relacions Públiques i Publicitat per la UB, Màster en Noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació, entre d’altres. Actualment, és fundadora i directora general de Deimos, e-business & e-projects, i fundadora i presidenta del Círculo de Mujeres de Negocios.

Eli Abad, llicenciada en Física per la UB i MBA per la UPC, actualment és fundadora i directora general d’Adiciona i membre del Comitè Executiu del Círculo de Mujeres de Negocios.

Mónica Román, fundadora i directora general de MRA Safety Prevention, experta en prevenció de riscos laborals i membre del Comitè Executiu del Círculo de Mujeres de Negocios.

Les ponents van exposar les idees clau per optimitzar una trobada de networking i a continuació van dinamitzar als assistents per tal d’intercanviar targetes i desenvolupar el seu “elevator speach”.

Enllaços relacionats:
Fotos de la conferència