Acte de graduació de Màsters i Postgraus de l'àrea d'Enginyeria

09.07.2010

El dijous 15 de juliol a l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona

El proper dijous 15 de juliol a partir de les 18:30h, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) celebra l’acte de graduació dels Màsters i Postgraus de l’àrea d’Enginyeria a l’Edifici Històric de la UB, situat a la Plaça Universitat de Barcelona.

L’acte comptarà amb la presència de la Dra. M. Teresa Anguera, vicerectora de política docent i científica de la Universitat de Barcelona, el Sr. Pedro Vázquez Pinilla, director general de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), i el Sr. Antoni Ma Grau, director general del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya (COEIC).

El Sr. Josep Miquel Piqué, conseller delegat de 22@Barcelona, impartirà la conferència de clausura. Finalment, el Sr. Marc Vila, membre d’AnticsIL3, tancarà la ronda d’intervencions.

Enguany, prop de 200 alumnes dels màsters i postgraus de l’àrea d’Enginyeria de l’IL3-UB rebran el seu diploma de graduació en un acte que acabarà amb una copa de cava i un aperitiu.

Enllaços relacionats: