Millores en el servei de préstec de les Biblioteques del CRAI de la UB

09.09.2010

El dia 1 de setembre de 2010, coincidint amb el inici del curs acadèmic 2010-2011, es va posar en marxa el nou sistema de préstec bibliotecari, que aporta tot un seguit de millores als usuaris.

Algunes de les novetats més interessants són:

• Més documents en préstec d’acord amb el tipus d’usuari.
  • Ampliació del nombre de reserves a 8 documents.

Les renovacions dels préstecs de llibres no reservats són il·limitades, i els avisos del Servei de préstec arriben per correu electrònic (es pot actualitzar o afegir l'adreça electrònica de correu des de ‘El meu compte’ o des de qualsevol taulell de la biblioteca).

La Biblioteca de l'IL3-UB, gestionada des del departament de Serveis a la Comunitat de l’IL3-UB, està adherida a la Xarxa de Biblioteques de la Universitat de Barcelona (CRAI), per la qual cosa té accés a un fons bibliogràfic de més de dos milions de monografies, llibres, revistes, tesis doctorals i tesines de la Universitat de Barcelona.

Tota la informació referent al servei de préstec es troba a la web del CRAI des d’on es pot consultar el text complet del Nou Reglament de Préstec que va entrar en vigor l’1 de setembre.

Enllaços relacionats::