Es constitueix la Comissió d'Innovació Docent de l'IL3-UB

09.10.2007

El nou òrgan té l'encàrrec d'incorporar les metodologies docents més innovadores en les activitats formatives de l'IL3-UB

Demà dimecres, 10 d’octubre, se celebra la primera reunió de la nova Comissió d’Innovació Docent de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

En el darrer Patronat celebrat el passat 27 d’abril de 2007, es va aprovar la creació d’aquest nou òrgan amb la finalitat de cercar noves metodologies, definint les modalitats de formació i elaborant protocols innovadors en la formació de les persones que es formen a l’IL3-UB. Per poder dur a terme aquesta missió, la Comissió d’Innovació Docent elaborarà les avaluacions i anàlisis pertinents de les metodologies presents en l’actual oferta de l’IL3-UB i realitzarà les recomanacions i els anàlisis prospectius que facin possibles una decisiva renovació en els cursos i els altres serveis formatius de la institució.

En la reunió de dimecres, es constituirà formalment aquest nou òrgan, del que en formen part docents vinculats a la Universitat de Barcelona, experts en el camp de la formació contínua. La Comissió és presidida pel Dr. Joaquim Prats Cuevas, Catedràtic d’Universitat de Didàctica de les Ciències Socials, i també en són membres: Dr. Martí Manyalich, Dr. Enric Pol, Dra. Susana Gordillo, Dr. José Sánchez Carralero, Dr. Claudi Mans, Dr. Antoni Sans, Dr. Joan Santacana, Dra. Elena Cano, Dr. Jaume Suau, Dr. Joan Simon i Dr. Antoni Font.

Igualment, la Comissió compta amb un equip tècnic de suport, integrat per personal de l’IL3-UB (Sr. Francisco Pérez, Sra. Anna Rubio i Sra. Carlota Riera) i es preveu, eventualment, assessorament extern per part d’altres experts, empreses i consultories.