Més serveis per la Comunitat IL3-UB

09.10.2008

L'IL3-UB dóna més valor als participants de les seves activitats formatives

El Departament de Serveis a la Comunitat de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) té com a objectiu principal gestionar els serveis que donen valor afegit als membres de la Comunitat IL3-UB (alumnes, antics alumnes, empreses i entitats col·laboradores, docents, etc.).

D’aquesta manera, la Comunitat IL3-UB es pot enriquir amb altres serveis que l’IL3-UB posa al seu abast, enfocats a potenciar el desenvolupament professional i personal dels seus membres.

El servei de carreres professionals, el programa de pràctiques, el carnet SomUB, la biblioteca, el CampusIL3 o l’Associació AnticsIL3, són només alguns dels exemples dels recursos que l’IL3-UB facilita, i que es veuen incrementats cada any.

La informació dels serveis es pot consultar al web de l’IL3-UB i al CampusIL3.

Enllaços relacionats:
Comunitat IL3-UB