IL3Aula+: una visita per gaudir de la cičncia

09.12.2008

El dijous 27 de novembre es va iniciar la quarta edició del programa d'activitats IL3Aula+

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va iniciar el passat 27 de novembre la quarta edició del programa d’activitats 2008/09 de l’IL3Aula+, amb una visita a Cosmocaixa.

CosmoCaixa Barcelona forma part de l'Obra Social de la Fundació "La Caixa", entitat que gestiona els recursos que "La Caixa" destina a la seva obra social i cultural. CosmoCaixa Barcelona és un museu viu, un espai que canvia i evoluciona, on els continguts i activitats es van renovant periòdicament, l'objectiu de les quals és aproximar la ciència al públic i convertir-se en punt de trobada entre la comunitat científica i els ciutadans

Paral·lelament a l’exposició permanent, també es va visitar altres activitats que s’hi feien com el bosc inundat, el mur geològic, el planetari i les exposicions temporals. A l’hora de posar en comú les seves impressions sobre l’experiència, els assistents van destacar per una banda la gran quantitat de coses per veure, que fins i tot va fer que es trobessin a faltar més senyals orientatives.

D’altra banda, es va posar èmfasi en la importància de realitzar aquest tipus d’activitats perquè permeten als membres de la Comunitat IL3-UB conèixer-se entre ells i, especialment, amb persones vingudes d’altres països, integrant-se a la vida de la ciutat de Barcelona.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat i amb una periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb el sector farmacèutic, alimentari, el paper de l’empresa familiar en la situació econòmica actual, les habilitats directives, la transferència de tecnologia, el networking i les energies renovables.

L’accés a les activitats IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, per la qual cosa es prega prèvia confirmació d’assistència a Patricia Giménez.

Enllaços relacionats:
Calendari IL3Aula+
Imatges
CosmoCaixa Barcelona

© IL3 - Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telčfon d'Informació: +34 93 309 36 54

Dos campus d'Excel·lčncia Internacional: