Nous fòrums d'opinió a l'IL3Aula+

10.04.2008

Creats al CampusIL3, permeten als membres de la Comunitat Educativa de l'IL3-UB compartir els seus punts de vista sobre temes de l'actualitat

El departament de Serveis a la Comunitat de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ofereix un programa d’activitats pel curs acadèmic 2007/08 de l’IL3Aula+, per a completar la proposta de valor de l’IL3-UB als membres de la seva comunitat. L’IL3Aula+ s’adreça, especialment, als alumnes en curs i s’obre a antics alumnes de l’IL3-UB.

Amb l’objectiu d’intercanviar opinions i experiències sobre les diferents temàtiques de les activitats que s’organitzen, l’IL3Aula+ ha creat un nou fòrum d’opinió al CampusIL3. D’aquesta manera, tots els membres de la comunitat educativa de l’IL3-UB tenen l’oportunitat de conèixer els aspectes més destacats de les diferents activitats, així com intercanviar-hi els seus punts de vista i opinions. Per tal d’accedir al fòrum, els usuaris s’han de dirigir a l’apartat “Comunica’t” del CampusIL3.

Enllaços relacionats:
Programa d’activitats 2007/08 IL3Aula+