Presentació de l'Informe de Competències i necessitats de formació dels enginyers industrials

10.04.2008

La conferència anirà a càrrec del director general d'Indra, Sr. Josep M. Vilà

El proper dilluns 14 d’abril, a les 19h, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull la presentació de l’informe de competències i necessitats de formació dels enginyers industrials. L’acte serà presidit pel Dr. Ramon Alemany, director general de l’IL3-UB, i el Sr. Antoni M. Grau, director general del Col·legi d’Enginyers Industrials. Així mateix, l’esdeveniment comptarà amb la intervenció del Sr. Josep M. Vilà, director general d’Indra, qui pronunciarà la conferència “Els nous reptes professionals de l’enginyer industrial”.

L’àmbit de les disciplines tecnològiques, i més concretament el de l’enginyeria, és un exemple de l’evolució constant i, conseqüentment, del sorgiment de noves demandes de formació entre els seus professionals. En els darrers anys, s’observa un augment considerable de perfils científico-tècnics que duen a terme tasques directives i d’alta gestió, alhora que és un clar indicador de l’evolució d’aquest perfil i de l’aparició de necessitats específiques de formació vinculades al desenvolupament de les seves noves funcions.

Josep Maria Vilà i Solanes, nascut el 1944 a Barcelona, és doctor enginyer industrial i llicenciat en Informàtica per la UPC. En l'actualitat, a més d'ocupar el càrrec de director general d'Indra, és el president de l'Associació Espanyola d'Empreses de Tecnologies de la Informació (SEDISI). També és membre del Fòrum de la Societat de la Informació del Ministeri de Ciència i Tecnologia, president del Grup de Treball d'e-commerce en el Consell Empresarial per a la Societat de la Informació de la CEOE, i president europeu del grup d'e-Government del Global Business Dialogue (GBDe). Anteriorment, ha estat conseller delegat d'Eritel, director general dels Jocs Olímpics de Barcelona 92, director a Catalunya d'Unisys i director d'Organització i Informàtica d'Enher.

Al finalitzar la conferència, se servirà una copa de cava per a tots els assistents.

L’acte, gratuït però d’aforament limitat, requereix confirmació d’assistència a la Sra. Raquel Cervera (934 037 641).

Enllaços relacionats:

Invitació