L'IL3-UB present a la XX edició del Congrés Nacional de la Societat Espanyola de Medicina d'Urgencias i Emergencies (SEMES)

10.06.2008

El congrés es durà a terme a Salamanca, on es preveu la participació de proa d'uns 1.800 congressistes

El Palau de Congressos i exposicions de Castella i Lleó, a Salamanca, acull durant els dies 11 a 14 de juny, la XX edició del Congrés Nacional de la Societat Espanyola de Medicina d’Urgències i Emergencies (SEMES). El Congrés, de periodicitat anual, permet analitzar els aspectes més rellevants de l’actualitat, així com intercanviar experiències professionals i presentar les últimes novetats relacionades amb el món de la medicina d’urgències, en una edició que compta amb la participació de 1.800 congressistes, aproximadament, tant nacionals com internacionals.

Tant el Comitè Organitzador com el Científic, han donat un format diferent al que s’oferia en edicions anteriors, responent així, a les necessitats i prioritats del sector. La majoria de les sessions seran pels matins, deixant per les tardes els tallers i les reunions dels grups de treball.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) té inserit en la cartera dels congressistes un fullet de promoció del Postgrau Interuniversitari en Atenció Prehospitalària Urgent, de modalitat semipresencial.

La demanda de serveis sanitaris d’atenció a la població que es troba en situacions que requereixen una resposta immediata, ha experimentat un constant creixement en els darrers anys. El pronòstic d’aquests malalts depèn en bona mesura, de la qualitat d’assistència rebuda durant els primers minuts.

Cursos relacionados:
SEMES