La gestió dels residus a l'IL3Aula+

10.06.2009

L'EMA explica el seu compromís amb la sostenibilitat i la tecnologia

L’Entitat Metropolitana de Serveis Hidràulics i Tractament de Residus (EMA), anomenada també Entitat del Medi Ambient de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), participa en la propera activitat del programa IL3Aula+, en el marc de la conferència “La gestió dels residus”.

Prevista pel dijous 18 de juny, a les 19h, la conferència és oberta a tots els assistents que tinguin interès en els temes en els quals l’EMA té competències: cicle de l’aigua, residus municipals, foment de la sostenibilitat, dades ambientals, tràmits, ordenances i reglaments, anàlisis i activitats divulgatives.

La xerrada, que es durà a terme a la seu de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB, c/Ciutat de Granada 131, Barcelona) finalitzarà amb un aperitiu.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat i amb una periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb més de 650 assistents a les tres edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb les habilitats directives, el networking i les energies renovables.

L’accés a les activitats IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, pel que és imprescindible confirmar assistència a Patrícia Giménez.

Enllaços relacionats:
Invitació IL3Aula+