La Biblioteca de l'IL3-UB ha finalitzat la reconversió del seu fons bibliogràfic

10.07.2009

Ampliat el fons bibliogràfic a través del projecte "Bibliografies IL3"

La Biblioteca de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ha finalitzat la reconversió del seu fons bibliogràfic, del catàleg intern al catàleg general de les biblioteques de la Universitat de Barcelona.

El projecte va començar el passat 21 d’abril de 2009 i ha finalitzat el 23 de juny de 2009 amb el resultat de 867 exemplars nous penjats al catàlegs de la Universitat de Barcelona.

Actualment, la Biblioteca IL3-UB disposa de 2.468 exemplars consultables al catàleg UB. Aquesta acció tenia per objectiu potenciar el centre de recursos de l’IL3-UB, juntament amb la compra de les bibliografies dels diferents programes que s’imparteixen a l’IL3-UB, o la digitalització i recull de projectes finals consultables a la mateixa Biblioteca IL3-UB.

La Biblioteca IL3-UB es troba adherida a la xarxa de biblioteques del CRAI de la UB i està equipada amb 4 terminals de consulta des d’on es poden consultar els Recursos d’informació que el CRAI ofereix, com són el Dipòsit Digital de la UB i l'eina ReCercador, entre d’altres, o els Recursos Lingüístics dels Serveis lingüístics de la UB.

Enllaços relacionats:
Biblioteca IL3-UB