Cursos d'anglès on-line

10.09.2009

Cada nivell correspon a 2 cursos semestrals de 75 hores cada un

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), juntament amb l’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona (EIM), ha obert el període d’inscripció per als cursos d’anglès, susceptibles de ser reconeguts com a crèdits de lliure elecció per la Universitat de Barcelona.

L’oferta és d’interès general per a qualsevol estudiant de grau; són impartits en modalitat semipresencial i requereixen, dins del procés de matriculació, una prova de nivell prèvia i obligatòria que es realitzarà presencialment a l’EIM.

Els cursos, que s’inicien el proper 2 d’octubre, estan pensats perquè l’alumne rebi una formació continuada en tots els àmbits lingüístics, aprofundint especialment en els aspectes essencials de la llengua i en l’aprenentatge d’un vocabulari adequat.

Enllaços relacionats:
Cursos d’anglès on-line