Retransmissió en directe: acte d'inauguració de l'IL3 Meeting

11.05.2009
Avui, a les 18h, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull l’acte d’inauguració de la IV edició de l’IL3 Meeting, esdeveniment coorganitzat entre Bancaja i l’IL3-UB, que es duu a terme de l’11 al 16 de maig, a la seu de l’Institut (c/ Ciutat de Granada, 131).

La inauguració, que serà presidida pel director general de l’IL3-UB, Dr. Ramon Alemany, compta amb la participació del Sr. Francisco Vega, director de Zona Ciutat Barcelona de Bancaja i el Sr. Miquel Valls, president de la Cambra de Comerç de Barcelona.

Podeu seguir la retransmissió a través del següent enllaç:
Acte d’inauguració IL3 Meeting