L'IL3-UB formarà els futurs líders en el camp de la vigilància epidemològica

11.05.2010
L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), compromès a satisfer les noves necessitats formatives, amplia la seva oferta en l’Àrea de Salut. El proper any acadèmic, l’Institut incorporarà un nou programa de Màster en Gestió dels Programes de Prevenció, Vigilància i Control de les Infeccions Relacionades amb el Sistema Sanitari.

El programa, que compta amb el recolzament del Departament de Salut de la Generalitat i el Servei Català de la Salut, neix amb el propòsit de contribuir a la millora de l’assistència sanitària dotant als professionals sanitaris amb els coneixements i habilitats necessàries per realitzar la seva activitat professional prevenint les infeccions relacionades amb el sistema de salut.

Les persones implicades en el disseny del programa i que gaudeixen d’una gran experiència i una llarga trajectòria professional, van aportar a l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona el desig i la voluntat  d’oferir un programa de formació universitària pioner en la prevenció d’infeccions relacionades amb el sistema de salut. En aquest sentit, aquest nou màster està dirigit a formar experts en el camp de la vigilància epidemològica, capaços de liderar els programes per la seguretat del malalt.

El màster s’impartirà en modalitat semipresencial i s’articula sobre un primer postgrau que ofereix l’oportunitat de realitzar sessions pràctiques en un servei de control d’infeccions i de microbiologia a més d’incorporar, en una fase més avançada, un treball de recerca aplicada a través del disseny d’un projecte d’intervenció.

Coneix el programa i sol•licita més informació fent click aquí