Restriccions temporals en els Serveis de Préstec i Préstec Interbibliotecari de la Universitat de Barcelona

11.06.2008

A partir del 2 de juliol, es preveu que els serveis tornin a ser operatius

Amb motiu de la propera implementació d'un nou sistema de gestió a les biblioteques del CRAI de la Universitat de Barcelona (UB), els serveis de Préstec i Préstec interbibliotecari a l’abast dels membres de la Comunitat de l’IL3-UB es veuran afectats amb les següents incidències previstes:

Préstec:
Des del 10 de juny fins a l'1 de juliol (ambdós inclosos) no es poden fer reserves de préstecs.
Des del 16 de juny fins a l'1 de juliol (ambdós inclosos) no es poden demanar préstecs d'altres biblioteques de la UB.
Des del 27 de juny fins a l'1 de juliol (ambdós inclosos) no funcionarà el servei de préstec ni les renovacions en línia via web.

Préstec interbibliotecari:
Des del 16 de juny a l'1 de juliol (ambdós inclosos) no es podran servir llibres del fons de la UB.

Es preveu els restabliment dels serveis a partir del proper dia 2 de juliol.

Enllaços relacionats:
UB CRAI