L'IL3Aula+ conclou les visites del curs amb una visita a l'Autoritat Portuària de Barcelona

11.06.2009

El Port de Barcelona connecta amb més de 825 ports de tot el món

El passat dijous 28 de maig, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va visitar el Port de Barcelona, activitat emmarcada en el programa d’activitats de l’L3Aula+.

El Relacions Públiques del port, Sr. Josep Mendoza, va fer una primera introducció de l’activitat i dels projectes de futur de l’Autoritat Portuària de Barcelona (APB) amb el recolzament d’un audiovisual. A continuació, tot el grup va pujar a un vaixell i va visitar les instal·lacions des d’una perspectiva privilegiada, aclarint els dubtes amb les amables explicacions del Sr. Mendoza.

L’accés a les activitats IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, pel que és imprescindible confirmar assistència a Patrícia Giménez.

Enllaços relacionats
Fotos de la visita