L'IL3-UB acull el Summercamp Arts Therapies-Barcelona 2008

11.07.2008

La tercera Trobada d'Estudiants de Teràpies per les Arts se celebra a Barcelona per iniciativa dels estudiants del Màster en Teràpia a través del Moviment i la Dansa

La tercera Trobada d’Estudiants de Teràpies per les Arts es portarà a terme els dies 22, 23, 24 i 25 de juliol a la seu de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

El Summercamp és una trobada internacional que neix a partir de la necessitat dels estudiants de diferents escoles, fonamentalment europees, per poder debatre i compartir temes d’interès comú. La primera trobada es va celebrar a Alemanya l’any 2006 i la segona edició, a Holanda l’any 2007.

Enguany, la iniciativa va sorgir dels alumnes de la III edició del Màster en Teràpia a través del Moviment i la Dansa, impartit per l’IL3-UB, amb la col·laboració dels participants de les trobades de les edicions anteriors i gràcies al suport del mateix IL3-UB.

En el transcurs de la trobada, s’oferiran conferències i tallers dictats per estudiants i professors de diferents disciplines. Alhora, hi haurà dues modalitats de tallers: els teorico-pràctics basats en experiències de moviment, i els que es basen en memòries de treball, tesines, casos clínics, etc.

Igualment, es portaran a terme altres activitats com els cinefòrums, reunions amb debat sobre la incidència de les teràpies per l’art a l’àmbit públic així com planificació d’accions concretes, mostres d’alumnes de dansa, música, teatre i art, entre d’altres.

Tanmateix, i donat que el fenomen de la multiculturalitat es troba força present a Barcelona, es dedicarà especial atenció al camp de l’Acció Social, adreçat especialment, als professionals de l’àmbit de la Salut Pública i Serveis Socials, compartint tan experiències com el treball col·laboratiu.

Enllaços relacionats:
Summercamp’08