"La il·lusió és més important que els diners", Irene Chivite explica com ser una emprenedora amb èxit a l'IL3Aula+

11.12.2008

Casa Amèrica Catalunya i AnticsIL3, presents a la primera conferència del programa IL3Aula+: "Barcelona et dóna la benvinguda"

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va iniciar el 27 de novembre la quarta edició del programa d’activitats 2008/09 de l’IL3Aula+, amb una visita al Cosmocaixa, i per la tarda, va tenir lloc la conferència “Barcelona et dóna la benvinguda”.

La conferència es va estructurar en quatre parts. Patrícia Giménez, del departament de Serveis a la Comunitat de l’IL3-UB, va donar inici a la sessió informant als assistents dels serveis i avantatges que l’Institut posa a l’abast de la seva Comunitat educativa, entre els quals va destacar la posada en marxa del Programa de Desenvolupament Professional (IL3 PDP), així com la nova plataforma Moodle per a la Comunitat Virtual.

Seguidament, la presidenta d’AnticsIL3, Verònica Sartori, va explicar els projectes presents i futurs de l’Associació, que té com a prioritat potenciar professionalment als 700 membres que actualment en formen part.

A continuació, Francesc Montserrat, gestor cultural de Casa Amèrica Catalunya, va fer una descripció dels serveis que aquesta institució ofereix a la ciutat de Barcelona. A més de la gestió de les beques MAEC-AECI, Casa Amèrica Catalunya disposa d’un extraordinari programa cultural.

Finalment, Irene Chivite, MBA PT 05 i membre d’AnticsIL3, va transmetre al públic quina ha estat la seva experiència emprenedora en la creació d’un restaurant a Barcelona. Va explicar quines oportunitats se li van presentar i quines barreres ha hagut de superar amb la il·lusió de qui explica una experiència en primera persona. Precisament aquesta emoció va ser destacada per la ponent com la més important a l’hora d’engegar un negoci.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats mensuals relacionades amb el sector farmacèutic, alimentari, el paper de l’empresa familiar en la situació econòmica actual, les habilitats directives, la transferència de tecnologia, el networking i les energies renovables.

L’accés a les activitats de l’IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, per la qual cosa es prega prèvia confirmació d’assistència a Patricia Giménez.

Enllaços relacionats:
Calendari IL3Aula+