Acte de presentació del llibre "La formación on-line. Una mirada integral sobre el e-learning, b-learning..:"

11.12.2008

Gregorio Casamayor, director acadèmic de l'IL3-UB, ha coordinat la publicació del llibre juntament amb la participació de vuit persones del seu equip

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull l’acte de presentació del llibre “La formación on-line. Una mirada integral sobre el e-learning, b-learning...”, el proper dimarts 16 de desembre, a les 19 hores, publicat per l’Editorial Graó.

La presentació, que anirà a càrrec del Sr. Josep Francí Carreté, director general d’Ensenyaments Professionals, Artístics i Especialitzats, i de la Sra. Elionora Solé Romeu, directora de RH de Caixa Catalunya, serà moderada per la Sra. Cinta Vidal, directora d’Edicions de l’Editorial Graó.

“La formación on-line. Una mirada integral sobre el e-learning, b-learning...” ha comptat amb la participació de vuit persones vinculades a l’IIL3-UB: Miguel Alós, consultor de formació i desenvolupament; Marta Chiné, tècnica de l’Àrea de Disseny i desenvolupament de materials per a la formació; Óscar Dalmau, consultor de formació i desenvolupament; Olga Herrero, consultora de formació i desenvolupament; Gemma Mas, responsable de l’Àrea d’impartició de programes; Francisco Pérez, director del departament R+D+I; Carlota Riera, responsable de l’Àrea de Nous Productes, i Anna Rubio, responsable de l’Àrea de disseny i desenvolupament de materials per a la formació. Gregorio Casamayor, director acadèmic de l’IL3-UB, ha coordinat la publicació del llibre “La formación on-line. Una mirada integral sobre el e-learning, b-learning...”.

Organitzar una oferta formativa on-line, per una banda oberta al públic i per l’altra, dissenyada a mida per a les organitzacions, suposa una presa de decisions sobre la multitud d’aspectes vinculats a la impartició, implica la creació i la coordinació d’equips multiprofessionals, i la generació de processos i circuits interns. Amb una gran experiència en el desenvolupament de projectes de formació on-line, els autors del llibre ens ofereixen l’instrument ideal per als professionals i les organitzacions que vulguin analitzar i aprofundir en la formació on-line.

L’acte finalitzarà amb un petit refrigeri per als assistents. L’esdeveniment, gratuït i de places limitades, requereix prèvia confirmació d’assistència a: sdireccio.il3@ub.edu.

Enllaços relacionats:
Editorial Graó