Mesa acadèmica d'experiències sanitàries: Reflexió sobre la continuïtat assistencial entre l'atenció primària i l'entorn sanitari

12.01.2009

Promoguda per la direcció del màster GESSAP de l'IL3-UB, la mesa és moderada per Josep Maria Argimon

El proper dimecres 28 de gener, a les 17:30h, tindrà lloc la “Mesa acadèmica d’experiències sanitàries: Reflexió sobre la continuïtat assistencial entre l’atenció primària i l’entorn sanitari”, a la Sala d’Actes del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya (Travessera de Les Corts, 131-159 – Pavelló Ave Maria - Barcelona). L’esdeveniment ha estat coorganitzat pel Comitè de Direcció del Màster en Gestió d’Equips i Serveis Sanitaris en l’Atenció Primària (GESSAP) de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), i per la Direcció General de Planificació i Avaluació del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

La mesa, moderada pel gerent de Compra i Avaluació del Serveis Assistencials del Servei Català de la Salut, Sr. Josep Maria Argimon, compta amb la participació, en qualitat de ponents, de: el director gerent de l’Institut Català de Salut, Sr. Enric Argelagués Vidal; el director general de SAGESSA, Sr. Lluís Nualart Berbel; el director general i gerent de Xarxa Sanitària i Social Santa Tecla, Sr. Joan M. Adserà Gebellí; i el director general del Grup Mútua de Terrassa, Sr. Esteve Picola Coromina.

Atès que l’aforament és limitat, es prega confirmar assistència a: Jessica Delgado (telf.: 934.039.696).

Enllaços relacionats:
Mesa acadèmica d’experiències sanitàries