L'IL3-UB i Bancaja inauguren la IV edició de l'IL3 Meeting: Setmana Intercultural

12.05.2009

Les jornades es duen a terme de l'11 al 16 de maig a la seu de l'IL3-UB

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), va acollir l’acte d’inauguració de la IV edició de l’IL3 Meeting, el passat dilluns 11 de maig. L’IL3 Meeting: Setmana Intercultural, és la trobada anual de la Comunitat IL3-UB, en què alumnes, exalumnes, agents docents i empreses col·laboradores es donen cita i participen en diferents activitats amb l’objectiu d’intercanviar idees i experiències, compartir coneixements i fer networking. En aquesta IV edició, totes les activitats de l’IL3 Meeting giren entorn d’un tema comú: la Interculturalitat

En el transcurs de la inauguració, el director general de l’IL3-UB, Dr. Ramon Alemany, va destacar l’aposta que realitza la institució per potenciar els serveis de valor afegit que acompanyen la formació ofertada, com el servei de carreres professionals, les pràctiques en empreses, l’Associació d’AnticsIL3, el programa IL3Aula+, entre d’altres, així com va remarcar la importància que pren l’IL3 Meeting que enguany, es coorganitza amb Bancaja.

Seguidamente el Director de Zona Ciudad Barcelona de Bancaja, Sr. Francisco Vega, comentó que la entidad, en su Plan de Apoyo para una Sociedad Intercultural, colabora anualmente con ayuntamientos y universidades, con la finalidad de promover la interculturalidad y el proceso de integración a través del conocimiento. Bancaja se compromete al apoyo y consolidación de una sociedad intercultural, y el mejor escenario para llevarlo a cabo es la propia Universidad: un lugar donde se forman los valores y se consolidan los criterios, para poder aplicarlos a la sociedad.

Finalmente, el Presidente de la Cambra de Comerç de Barcelona, Sr. Miquel Valls, hizo un repaso de la visión que tiene la Cambra sobre la actual crisis económica, así como los aspectos que consideran que hace falta potenciar para superarla, como apostar para la formación continua como fuente de mejora y emprendedora.

Declarado oficialmente inaugurada la IV edición del IL3 Meeting, tuvo lugar la primera actividad, la mesa redonda “Publicidad y Cultura”.

Enlaces relacionados:
Inauguración IL3 Meeting
Mesa redonda: “Publicidad y Cultura”
Programa de actividades