L'IL3-UB ratifica l'acord de col·laboració amb Cosmocaixa

12.06.2008

L'IL3-UB i CosmoCaixa t'obsequien amb entrades gratuïtes

Per tercer any consecutiu, l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i Cosmocaixa Barcelona ratifiquen l'acord de col·laboració mitjançant el qual els membres de la Comunitat de l’IL3-UB poden visitar CosmoCaixa Barcelona durant els mesos d'estiu, de forma gratuïta.

Per a aquelles persones que hi estiguin interessades, hauran de contactar amb el departament de Serveis a la Comunitat de l’IL3-UB qui els proporcionarà una entrada gratuïta per a 2 persones, prèvia acreditació corresponent.

CosmoCaixa forma part de l'Obra Social de la Fundació "La Caixa", entitat que gestiona els recursos que "La Caixa" destina a la seva obra social i cultural. La Fundació desenvolupa les seves activitats en l'àmbit social, educatiu, científic i cultural a través de programes propis o en col·laboració amb altres entitats i institucions.

CosmoCaixa Barcelona és un museu viu, un espai que canvia i evoluciona, on els continguts i activitats es van renovant periòdicament, l'objectiu de les quals és aproximar la ciència al públic i convertir-se en punt de trobada entre la comunitat científica i els ciutadans.

En aquest sentit, des de l’IL3-UB s'han dut a terme diverses accions, com incloure dintre del seu programa d'activitats de l’IL3Aula+ una visita a CosmoCaixa, visita que va ser molt celebrada pels membres de la comunitat.

Més informació aquí