Cloenda de la X edició del Màster en Periodisme BCNY

13.02.2009

El dilluns 16 de febrer tindrà lloc el lliurament de diplomes als alumnes de la X promoció del Màster en Periodisme BCNY

El proper dilluns, 16 de febrer, els alumnes de la X edició del Màster en Periodisme BCNY, impartit per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), rebran els seus diplomes i el certificat de Periodisme Avançat que atorga l’Escola de Periodisme de la Columbia University. L'aconteixement tindrà lloc a l'aula 20+21 de l'IL3-UB (c/ Ciutat de Granada, 131 - Barcelona).

L’acte, presidit per la vicerectora de Docència i Convergència Europea, Dra. Amelia Díaz Álvarez, compta amb la participació del vicedegà de l’Escola de Periodisme de la Columbia University, David Klatell, i el director de Programes de Tecnologia d’aquesta Universitat, Dennis Green. A més a més, també estan previstes les intervencions del director del curs, Sr. Roberto Herrscher, el director fundador, Sr. Josep Cuní, i el director del diari Avui. Sr. Antoni Cruanyes, qui impartirà la ponència “Crisis vs Periodisme”.

Els alumnes que han format part d’aquesta edició han estat: Yetlaneci Alcaraz (Mèxic), Anete Asare (Letonia), Alberto Barbieri (Italia), Jéssica Bouzas (Brasil), Elsa Egea (Catalunya), Céline Gesret (França), Ángel González (Castilla La Mancha), Mario Gottardi (Italia), Carine Mansour (Líban), Begoña Martinez (Astúries), Emilia Pacheco (Eivissa), Sara Pérez (Valencia), Eduardo Portas (Mèxic), Ana Presas (Mèxic), Ana Carolina Ralston (Brasil), Alexis Rodríguez (Euskadi), Adriana Ron Pedrique (Veneçuela), David Ruiz (Catalunya), Natalia Salinas (Xile), Lucelina Santos (Portugal), Ancel·la Santos (Catalunya), Adriana Scialdone (Madrid), Melissa Silva (Veneçuela), Nicolás Torrent (França), Laura Tur (Eivissa) i Jianzan Zhu (China).

L’esdeveniment finalitzarà amb una copa de cava en companyia dels ponents.

Temes relacionats:
Màster en Periodisme BCNY