Noves adquisicions a la biblioteca de l'IL3-UB

13.03.2008

S'amplia el fons bibliogràfic a través del projecte "Bibliografies IL3"

En el transcurs del 2007, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va iniciar el projecte “Bibliografies IL3” des del departament de Serveis a la Comunitat, a través del qual, es pretén ampliar el contingut de la biblioteca de l’IL3-UB, així com oferir als participants els exemplars de consulta bàsica recomanats en cadascun dels programes de postgrau. Actualment, es continua ampliant el fons bibliogràfic amb nous exemplars.

Les fonts bibliogràfiques de les que es disposa es troben agrupades en diferents temàtiques, com homeopatia, mediació, musicoterapia, periodisme, acupuntura, drogodependències, tecnologia - energies renovables, i recursos humans, entre d’altres.

La biblioteca de l’IL3-UB es troba adherida a la xarxa de biblioteques de la UB, a través de la qual, l'estudiant pot tenir accés a un contingut bibliogràfic de més de dos milions de monografies, llibres, revistes, tesis doctorals i tesines de la mateixa Universitat.

Així mateix, entre els diferents serveis que la biblioteca ofereix a l'estudiant, en destaquen: la consulta del contingut bibliogràfic de la UB i de l’IL3-UB, el préstec bibliotecari, el préstec interbibliotecari, la consulta de projectes de final de curs, conexió Wi-fi i la biblioteca digital.

Més informació: Sra. Carmen Monge, telf.: 934.039.906.

Enllaços relacionats:
Biblioteca IL3-UB
Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI)