Ja s'han lliurat més de 6.300 carnets SomUB 2007/08 per als alumnes de l'IL3-UB

13.03.2008

El carnet permet gaudir d'un ampli ventall d'avantatges tant de la pròpia UB com d'altres entitats col·laboradores

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ja ha fet entrega de més de 6.300 carnets SomUB del curs acadèmic 2007/08 per als seus alumnes. Aquest carnet identifica als alumnes de l’IL3-UB com a estudiants del Grup UB, alhora que posa a la seva disposició serveis de la Universitat de Barcelona (biblioteques, descomptes en l’oferta formativa, servei d’esports, activitats culturals, etc.), així com altres avantatges d’entitats col·laboradores (productes financers, oci, compres, assegurances, etc.). Els nous carnets lliurats, corresponen als programes formatius iniciats durant el primer trimestre de l’any acadèmic. Els alumnes que cursen un segon any de programes de postgrau bianuals poden continuar gaudint del carnet SomUB que van rebre el passat curs acadèmic, tornant-lo a activar.

D’altra banda, la Universitat de Barcelona i el seu Grup promouen els projectes Som UB que, pel seu valor de causa, són prioritaris per a la comunitat universitària i per a la societat en general, i que només es poden assolir amb el suport de persones, empreses i entitats amb projecció ciutadana, com és el cas de Caixa Catalunya i el Santander Central Hispano. Aquestes iniciatives s’orienten a la millora del coneixement, a la conservació del patrimoni públic i a l'enriquiment de la qualitat de vida de la societat.

Per a més informació, contactar amb el departament de Serveis a la Comunitat (serveisalumnes.il3@ub.edu).

Enllaços relacionats:
Carnet SomUB