L'IL3-UB present a Futura 2009

13.03.2009

L'esdeveniment pretén oferir una visió global del panorama formatiu actual

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) estarà present a la sisena edició del Saló de Màsters i postgraus, FUTURA 2009, que reunirà, els propers dies 20 i 21 de març, a més de 70 expositors -incloent universitats, escoles de negoci, centres de formació contínua i col·legis professionals- on donarà a conèixer la seva oferta formativa.

La Fira de Barcelona (Av. Reina Maria Cristina, s/n), ubicada al recinte ferial de Montjuïc, acollirà a més de 5.000 visitants interessats en conèixer l’opció formativa que millor s’adapti a les seves necessitats. Una cita en la que l’IL3-UB rebrà als titulats i professionals amb la nova programació de màsters i postgraus, presentada en una nova edició del catàleg formatiu; una oferta formativa, la qual es troba distribuïda en onze àmbits diferents de coneixement, responent així, als interessos i a les necessitats de les persones, empreses i institucions.

L’esdeveniment és organitzat per la Fira de Barcelona juntament amb el departament d’Educació, el departament d’Innovació, Universitats i Empresa, de la Generalitat de Catalunya.

Paral·lelament, coincidint amb el saló Futura 2009 i al mateix recinte, se celebra la cinquena edició del Fòrum del Treball 2009, que pretén reunir a les empreses que gestionen ofertes d’ocupació pròpies o d’altres signatures, que busquen candidats per als seus processos de selecció. Alhora, busca posar en contacte als recents titulats amb les empreses que gestionen ofertes de feina. En el Fòrum del Treball participen consultores de recursos humans, ETT, serveis d’ocupació, i empreses de gestió d’ofertes laborals, entre d’altres.

Enllaços relacionats:
Futura 2009