L'IL3-UB present a InstalMat

13.05.2008

S'inaugura el primer saló integral de materials per a instal·lacions, que uneix el caràcter comercial amb la formació i el reciclatge professional

La Fira InstalMat agrega per primera vegada a tots els sectors de la instal·lació, que tindrà lloc els propers 14 a 17 de maig, al recinte de la Gran Via de Fira de Barcelona. Amb una periodicitat bianual, amb alternança amb la Fira de Construmat, té per objectiu oferir solucions integrals als instal·ladors, així com a altres professionals del sector, com ho són els arquitectes, constructors, promotors, i enginyers, entre d’altres.

Les jornades, coorganitzades per l'Institut per a la Diversificació i Estalvi de l'Energia del Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç (IDAE) i l'Institut Català d'Energia de la Generalitat de Catalunya (ICAEN), comptaran amb la participació activa de les principals associacions del sector.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), juntament amb el Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (CETIB), es trobarà present a InstalMat amb un stand assignat per donar a conèixer part de la seva oferta formativa en l’àmbit de la Tecnologia, responent així, als interessos i a les necessitats de les persones, empreses i institucions.

InstalMat ofereix als visitants les darreres novetats del mercat respecte a productes i materials. Reuneix prop d’uns 200 expositors que mostraran una oferta integral estructurada en 12 sectors: aire condicionat, calefacció, aigua, gas, electricitat, domòtica, telecomunicacions, energies renovables, seguretat, regulació i control, eines de fixació i serveis.

Paral·lelament, la fira compta amb un programa de jornades tècniques estructurades en tres grans blocs temàtics (domòtica, nova normativa i eficiència energètica), on experts de reconegut prestigi pertanyents al sector tan públic com privat, abordaran assumptes tan rellevants com la gestió en el consum d'aigua o el Reglament d'Instal·lacions Tèrmiques en Edificis (RITE).

Enlaces relacionados:
InstalMat
CETIB
Màster en enginyeria i gestió de les energies renovables
Màster en gestió integrada de la qualitat, la seguretat i el medi ambient
Màster en gestió integrada de projectes. Project Management
Curs qualificació i certificació d’eficiència energètica dels edificis. Introducció LIDER&CALENER
Preparació per l’examen de certificació PMP del Project Management Institute
Sistemes de gestió integrada de la qualitat, la seguretat i el medi ambient
Nou Reglament d’instal·lacions tèrmiques als edificis. RD 1027/2007
Avaluació d’impacte ambiental i el nou Real Decret Legislatiu 1/2008