L'IL3-UB present a les jornades de Psicofutur

13.05.2009

Els estudiants i titulats en Psicologia busquen sortides professionals a les jornades Psicofutur

La Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona (Edifici Ponent) acull durant els dies 13 i 14 de maig les jornades de Psicofutur, sota el nom “Què puc fer en acabar els estudis de Psicologia?”.

En el transcurs de l’esdeveniment, s’oferirà informació i assessorament de les sortides professionals dels psicòlegs i psicòlogues, instruments de cerca de feina i oferta de cursos de postgrau als estudiants i titulats en psicologia.

El programa també inclou taules d'informació, en les quals hi haurà el Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya, Porta 22 de Barcelona Activa (Ajuntament de Barcelona), Feina UB (Servei d'Inserció i Orientació Laboral de la UB), l'Associació d'Antics Alumnes i Amics de la Facultat de Psicologia, i informadors dels estudis de postgrau de Psicologia. A més, tindran lloc diversos tallers, on les persones interessades podran aprendre a elaborar un curriculum vitae i a afrontar una entrevista de feina.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) estarà present en aquestes jornades, on donarà a conèixer part de la seva oferta formativa, responent així, als interessos i a les necessitats de les persones, empreses i institucions.

Enllaços relacionats:
Màster en Clínica Psicoanalítica amb Nens i Adolescents
Màster en Drogodependències
Màster en Gestió i Resolució de Conflictes: Mediació
Màster en Musicoteràpia
Màster en Prevenció i Tractament de la Violència Familiar. Un Enfocament Interdisciplinari
Màster en Psicologia Forense i Criminal

Màster en Trastorn Mental Greu: de la Integració de Models a la Combinació de Psicoteràpia i Psicofàrmacs
Postgrau en Tutela de Persones Adultes