Es lliuren els diplomes dels Màsters i Postgraus de l'IL3 Business Programs

13.07.2010

Marc Vidal, director de Cink, destaca la importància del treball en xarxa per sumar exponencialment

Es lliuren els diplomes dels Màsters i Postgraus de l'IL3 Business Programs

El dijous 8 de juliol a partir de les 18:30h, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va celebrar l’acte de graduació dels Màsters i Postgraus de l’IL3 Business Programs a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa.

Presidit pel Dr. Dídac Ramírez, rector magnífic de la Universitat de Barcelona, l’acte va comptar amb la presència del Sr. Pedro Vázquez, director general de l’IL3-UB, que va explicar alguns dels projectes innovadors que s’estan posant en marxa en aquests programes.

Per altra banda, el Sr. Marc Vidal, director de Cink, va impartir la conferència de clausura on, entre d’altres, va destacar la importància que té “equivocar-se bé” com a valor per les organitzacions i els països, com tornar a refer-se davant les adversitats és una de les claus per buscar l’èxit i com el treball en xarxa és el que sustenta la nova economia.

A continuació, es van lliurar els diplomes als 250 alumnes que enguany han finalitzat un màster o postgrau de l’àmbit d’Empresa a l’IL3-UB, un 40% d’ells provinents de diversos països de tot el món.

La Sra. Verònica Sartori, membre de la Junta d’AnticsIL3 i antiga alumna dels IL3 Business Programs va felicitar als nous titulats i els va animar a participar activament de l’Associació d’Antics Alumnes, per impulsar el networking i potenciar la carrera professional.

Finalment la Dra. Elisenda Paluzie, degana de la Facultat d’Economia i Empresa, va agraïr un cop més la confiança dipositada en la Universitat de Barcelona en l’aposta per la formació contínua que han realitzat els participants en els programes.

L’acte va acabar amb una copa de cava i un aperitiu als jardins de la facultat després de que el rector donés per clausurat el curs acadèmic.

Enllaços relacionats: