Entra en funcionament el nou Campus Associació, espai virtual exclusiu dels membres de l'Associació d'Antics Alumnes de l'IL3-UB

13.11.2007

Una nova plataforma per potenciar la xarxa de contactes i el prestigi professional dels membres de l'Associació

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ha posat en marxa el nou Campus Associació, un espai virtual exclusiu pels membres de l’Associació d’Antics Alumnes de l’IL3-UB.

Aquest nou espai busca ser el punt de trobada del nombrós i ric col·lectiu d’antics alumnes de l’IL3-UB, de Les Heures i de la UB Virtual. Es tracta d’un espai de comunicació on els usuaris disposen de correu electrònic, xat i fòrum de debat, així com informació sobre notícies i novetats de l’actualitat.

D’aquesta manera, l’Associació pot desenvolupar les seves seccions de caire local o internacional, i s’ha creat un directori amb les dades dels associats, que busca potenciar els contactes professionals. D’altra banda, els socis poden accedir des d’aquí a la borsa de treball on-line AplicaIL3, a un apartat on publicitar i donar prestigi als nomenaments laborals, així com tenir coneixement sobre activitats organitzades pels socis, i també tenen accés a un espai on compartir els petits i grans esdeveniments de la vida personal.

Al Campus Associació s’hi accedeix mitjançant el Campus Virtual IL3. Per accedir-hi cal ser membre de l’Associació d’Antics Alumnes de l’IL3-UB (donar-se d’alta). Per a més informació, us podeu adreçar a: serveisalumnes.il3@ub.edu

Enllaços relacionats:
Associació Antics Alumnes de l’IL3-UB