Proper període de matriculació dels crèdits UB en línia

14.01.2009

Els cursos són susceptibles de reconeixement de crèdits de lliures elecció per la UB

El proper dimecres 28 de gener, a les 10 hores, s’obre el període de matriculació dels cursos de l’oferta de Crèdits UB en línia corresponents al segon semestre del curs 2008/09, susceptibles de reconeixements de crèdits de lliure elecció per la Universitat de Barcelona, i finalitzarà el 4 de febrer, a les 18 hores.

El contingut dels cursos és de caràcter transversal als ensenyaments universitaris, i tots ells s'inicien amb la realització d'un curs de formació d'usuari, "Aprenent on line", on es donen les estratègies bàsiques per a conèixer l'entorn o aula virtual. Les places són limitades, fet que comporta que la matrícula es tancarà conforme les places s’adjudiquin.

Els certificats es podran recollir a partir del 25 de juny, a la seu de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

Enllaços relacionats:
Formació complementària