Lliurats els premis del II Concurs de fotografia de l'IL3-UB

14.06.2010

Les fotografies finalistes van estar exposades durant l'IL3Meeting

Lliurats els premis del II Concurs de fotografia de l'IL3-UB

L’IL3 Meeting, la trobada anual de la Comunitat IL3-UB, va celebrar enguany la seva 5a edició el dissabte 13 de març.

El mateix dia es van donar a conèixer les fotografies guanyadores del II Concurs de Fotografia de la Comunitat IL3-UB. El primer premi va ser triat pel jurat i els assistents a l’IL3Meeting van votar la fotografia guanyadora del premi Can Canela.

La fotografia guanyadora del primer premi i una càmera digital ha estat “Brindant amb IL3-UB”, de Oriol Borrell. El premi Can Canela, dotat amb un marc digital, ha anat a parar a “Reemplazo”, de Martín Zúccaro.

Les fotografies guanyadores i el lliurament als guanyadors es poden consultar aquí.

Enllaços relacionats: