IX Trobada Internacional Virtual Educa Saragossa

14.07.2008

Educació i innovació és l'objectiu de l'esdeveniment

El programa Virtual Educa és una iniciativa de cooperació iberoamericana en matèria d’educació, formació i innovació. Projecte adscrit a la cimera Iberoamericana de Caps d’Estat i de Govern, celebra anualment la Trobada Internacional sobre la Innovació en Educació i Formació Permanent, on hi conflueixen institucions governamentals, xarxes educatives, universitats, centres de formació i entitats especialitzades d’Iberoamerica i Europa.

Enguany, la IX Trobada Internacional Virtual Educa se celebra a l’auditori del Palau de Congressos de Saragossa durant els dies 14 a 18 de juliol, emmarcada en l’Exposició Internacional de Saragossa 2008 sobre “Aigua i Desenvolupament Sostenible”. L’esdeveniment, que gira entorn de l’educació a distància, és organitzat pel Govern d’Aragó, l’Ajuntament de Saragossa i la Secretaria General de Virtual Educa.

Sota la temàtica "La innovació en Educació i Formació: una navegació responsable", l’aconteixement s’adreça a professionals i experts en educació online i e-learning corporatiu de tot iberoamerica.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) es troba present a la trobada internacional mitjançant una delegació institucional i un stand a l'àrea d'exposició, alhora que participa en l'organització de diferents activitats del programa ja que és una de les entitats col·laboradores en tots els suports de la IX trobada. L’IL3-UB coorganitza un dels set eixos temàtics en els què es configura la trobada, "Formación Continua, Profesional y Corporativa", el qual s’estructura en un conjunt de seminaris i actes, com per exemple, el seminari "Universidades Corporativas, Políticas y Alianzas Estratégicas" (organitzat per l'IL3-UB amb la col·laboració del TEC de Monterrey i la UVirtual de Xile), el seminari "Escuelas de Negocio online" (organitzat per l'Online Business School-EAEonline), així com la presentació de diverses iniciatives, entre d’altres.

Enllaços relacionats:
IX Trobada Virtual Educa Saragossa 2008
Virtual Educa
Seminari "Universidades Corporativas, Políticas y Alianzas Estrategicas"