L'IL3-UB i el GREF signen un acord de col·laboració

14.09.2009

L'IL3-UB donarà cobertura a les necessitats del GREF

El passat dimecres 9 de setembre, va tenir lloc la signatura de l’acord de col·laboració, subscrit entre l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i el Grup de Responsables de Formació d’Entitats Financeres (GREF).

En la signatura, hi varen estar presents el Sr. Pedro Vázquez, director general de l’IL3-UB, acompanyat del Sr. Octavi Roca, director de Solucions Corporatives de l’IL3-UB, i el Sr. Francisco Segrelles i Sr. Manuel Haro, de l’equip de Presidència del GREF.

L’IL3-UB disposa d’una oferta formativa capaç de donar resposta a unes necessitats en l’àmbit financer, de modalitat presencial i online, posant a l’abast del GREF tota la informació necessària dels programes formatius.

L’oferta es troba estructurada en dos nivells: nivell d’iniciació i nivell avançat, ambdós per a formadors. Els programes, sigui quin sigui el nivell, tenen una durada de 38 hores, i s’impartiran en modalitat semipresencial.

Enllaços relacionats:
GREF