Gregorio Casamayor ha coordinat la publicació del llibre "La formación on-line. Una mirada integral sobre el e-learning, b-learning.."

14.11.2008

El llibre ha comptat amb la participació de vuit persones vinculades a l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB): Miguel Alós, consultor de formació i desenvolupament; Marta Chiné, tècnica de l’Àrea de Disseny i desenvolupament de materials per a la formació; Óscar Dalmau, consultor de formació i desenvolupament; Olga Herrero, consultora de formació i desenvolupament; Gemma Mas, responsable de l’Àrea d’impartició de programes; Francisco Pérez, director del departament R+D+I; Carlota Riera, responsable de l’Àrea de Nous Productes, i Anna Rubio, responsable de l’Àrea de disseny i desenvolupament de materials per a la formació.

Organitzar una oferta formativa on-line, per una banda oberta al públic i per l’altra, dissenyada a mida per a les organitzacions, suposa una presa de decisions sobre la multitud d’aspectes vinculats a la impartició, implica la creació i la coordinació d’equips multiprofessionals, i la generació de processos i circuits interns. Amb una gran experiència en el desenvolupament de projectes de formació on-line, els autors del llibre ens ofereixen l’instrument ideal per als professionals i les organitzacions que vulguin analitzar i aprofundir en la formació on-line.

Enllaços relacionats:
Editorial Graó