Oscar Dalmau, consultor de Solucions Corporatives de l'IL3-UB, publica un article a la revista Learning Review

15.05.2009

Les institucions formatives s'apropen a les empreses a través de diferents serveis i solucions

La revista electrònica número 6 Learning Review España, ha publicat l’article “Las Instituciones Formativas de 3ª Generación”, del Sr. Oscar Dalmau, consultor de Solucions Corporatives de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

En aquest article, s’explica quins elements integren una institució formativa de tercera generació i la importància de que aquestes continuïn el seu desenvolupament. Dalmau remarca que aquesta tercera generació el camí és el de la innovació i la creativitat aplicada a processos d’aprenentatge, l’aprofitament d’aquest en entorns immersius, la vinculació a,amb competències i desenvolupament, entre d’altres. La innovació pretén facilitar una metodologia d’aprenentatge, Aixa com millorar el rendiment de l’activitat desenvolupada. L’aplicació de les noves tecnologies a les tasques docents i als processos d’aprenentatge han incorporat un nou enfocament educatiu, flexible i eficient, basat en l’aprenentatge.

Oscar Dalmau, és membre fundador de la xarxa EA2.0 (ensenyament i aprenentatge a partir d’Internet 2.0), coautor del llibre “La formación online: una mirada integral sobre el e-learning, b-learning, ...”, de l’editorial Graó, i autor de nombrosos articles sobre formació corporativa, e-Learning, formació contínua, etc.

Enllaços relacionats:
Article: “Las Instituciones Formativas de 3ª Generación”